seohama

seohama

seohama

seohama

  • ۰
  • ۰

ماینینگ یا استخراج چیست؟ 

استخراج بیت کوین، ستون فقرات شبکه این ارز دیجیتال است. ماینرها یا استخراج کنندگان برای تامین امنیت و تایید تراکنش های بیت کوین، نقش حیاتی ایفا می‌کنند. بدون وجود ماینرها، شبکه مورد حمله قرار می‌گیرد و ناکارآمد خواهد بود. استخراج بیت کوین توسط کامپیوترهای خاصی انجام می‌شود و وظیفه ماینرها این است که شبکه را امن کرده و تراکنش بیت کوین را پردازش نمایند. ماینرها با حل یک مساله محاسباتی به جوابی دست می‌یابند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بلاک‌های تراکنش ها را به هم متصل کنند (بلاک‌های متصل  شده تشکیل یک بلاکچین می دهند.

   تعمیر و راه اندازی ماینر، ابتدا باید با مفاهیم کلیدی ماینینگ، ماینرها و چگونگی استخراج بیت کوین و در نهایت با انواع دستگاه های استخراج بیت کوین آشنا شوید تا بتوانید عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشید.شرکت بیت‌مین در سپتامبر سال گذشته از اولین تراشه استخراج 7 نانومتری خود با توان مصرفی 42 J/TH رونمایی کرد. کمی بعدتر در نوامبر 2018، این شرکت دستگاه‌های استخراج S15/T15 خود را که با تراشه‌های 7 نانومتری مجهز شده بودند را عرضه کرد. آن‌ها ادامه‌دهنده‌ی نسل تراشه‌های ای‌سیک 7 نانومتری BM1397 و دستگاه‌های استخراج انت‌ماینر سری 17 هستند.

 

شرکت بیت‌مین در سپتامبر سال گذشته  اولین  تعمیرات ماینر در تهران  که شامل تراشه استخراج 7 نانومتری خود با توان مصرفی 42 J/TH رونمایی کرد. کمی بعدتر در نوامبر 2018، این شرکت دستگاه‌های استخراج S15/T15 خود را که با تراشه‌های 7 نانومتری مجهز شده بودند را عرضه کرد. آن‌ها ادامه‌دهنده‌ی نسل تراشه‌های ای‌سیک 7 نانومتری BM1397 و دستگاه‌های استخراج انت‌ماینر سری 17 هستند.

منبع:کتاب نقره ای

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • kjjhg iuyyt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی