seohama

seohama

seohama

seohama

  • ۰
  • ۰

نصب و راه اندازی چیلر ، محل نصب و استقرار چیلرهای آب خنک به دلیل وجود تجهیزات و دستگاهای کنترل حساس الکتریکی و الکترونیکی باید در مکان بسته و موتورخانه پیش بینی شود؛ از نصب این مدل دستگاه ها در مکان های بازاکیدا خودداری کنید. در مواقعی که به دلیل کم بودن  فضا قصد دارید چیلر را در فضای باز نصب نمایید.

 تعمیر و راه اندازی چیلر در تهران ، چیلر  Chiller دستگاهی می باشد که گرما را با فشرده کردن بخار یا جذب از مایع مبرد می گیرد .

بعد این مایع می تواند به وسیله یک مبدل حرارتی برای خنک کردن هوا می گردد چیلر صنعتی برای سردسازی کنترل شده محصولات ، مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌شود. چیلر صنعتی را می‌توان به شکل متمرکز طراحی نموده وکلیه نیازها را توسط یک سیستم چیلر پاسخ داد که طبیعتا سبب بزرگ شدن سیستم می‌شود. همینطور می‌توان برای استفاده از ماشین صنعتی ، چیلر جداگانه طراحی نمود. تعمیر چیلر در تهران ، چیلر در صنعت و تبرید استفاده زیادی دارد و برای توجه بسیاری قرار گرفته . اما اهمیت در این است که چیلر احتیاج به نگهداری و سرویس دوره ای دارند.تعمیرات چیلر در تهران ، تعمیر چیلر و سرویس نگهداری از چیلرها وظیفه معمولی یک مهندس اجرایی یا تکنسین مجرب چیلر  است . اما یک اپراتور یا تعمیرکار ناوارد حداقل زیانی که وارد می سازد ، کم تر شدن عمر مفید چیلر، یا خراب و بلا استفاده کردن زود هنگام آن است. برای پیدا کردن مشکلات  که در اثر اشتباه اپراتورها در یک سیستم چیلر به وجود می آید ، بهتر است تا اندازه امکان تعمیر و سرویس چیلر را به متخصص آن بسپارید تا از درست شدن آسیب دیگری جلوگیری نمایید .

منبع:کتاب نقره ای

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • kjjhg iuyyt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی