seohama

seohama

seohama

seohama

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

جلوبندی بنز

طراحی جلوبندی خودروی بنز، با نحوه طراحی و تولید انواع اتومبیل های دیگر متفاوت می باشد. جلوبندی بنز، به صورت جداگانه و سیستماتیک جهت محافظت بدنه کلی بنز در زمان عبور خودرو از پستی و بلندی و برخورد با نقاط خاص تعبیه شده است. یکی از مزایای قرار گیری جلوبندی بنز، تأثیر این قطعه در هندلینگ و کنترل خودرو در زمان عبور از سطوح شیب دار و پیچ ها است.

 

طراحی جلوبندی بنز

یکی از ویژگی های خودروهای بنز نسبت به سایر خودروها این است که جهت ساخت خودروی مستحکم بنز، فعالیت های تخصصی صورت می گیرد. طراحی جلوبندی بنز به صورتی است که نوعی طرح احساسی و تلفیقی با طرح های تعامل گرا مشاهده می شود. بدنه خودرو به سمت عقب کشیده شده و حالت اسپرت بودن خودرو را در اذهان تداعی می کند. این در حالی است که طراحی بخش جلوبندی بنز همچنان از سبک های قدیمی پیروی می کند. طراحی دقیق جلوبندی بنز موجب هندلینگ خودروهای بنز می شود.

متریال جلوبندی بنز

در طراحی و ساخت خودرو بنز، از فلزاتی استفاده می شود که دارای پایه سبک هستند. استفاده از آلومینیوم به همراه آلیاژهای سنگین در تولید جلوبندی بنز، موجب برتری خودروی بنز نسبت به سایر اتومبیل ها شده است. جلوبندی بنز به صورت دو بخشی طراحی شده که موجب بهبود هندلینگ خودروی بنز می شود. دو بخشی بودن جلوبندی بنز موجب می شود سیستم آنالیز کشسانی (ESP) در عبور از جاده های ناهموار و پیچ، دو طرف خودروی بنز را به طور جداگانه ای بررسی کند. وزن بالای جلوبندی بنز باعث می شود تنظیم جلوبندی بنز، نسبت به تنظیم سایر خودروها، زمان بر باشد.

تعویض جلوبندی بنز

تعویض جلوبندی بنز ، شامل فعالیت هایی است که توسط تعمیرکاران متخصص در کمترین زمان صورت می گیرد. از جمله فعالیت هایی که در رابطه با جلوبندی بنز مطرح می شود، رفع ایرات جلوبندی، آنالیز و تنظیم جلوبندی، رفع انحراف فرمان، بررسی و تعویض جلوبندی، تنظیمات تخصصی و کارشناسی نمودن تصادفات می باشد. تعویض جلوبندی بنز با توجه به وزن و طراحی پلتفرم خودروی بنز، متفاوت می باشد. استفاده از تکنیک های مشابه جهت تنظیم و تعویض جلوبندی بنز، راهکار مطلوبی به شمار نمی آید. بهتر است جهت تعویض جلوبندی بنز ، از متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای استفاده نمود تا به بهترین حالت و کمترین زمان، جلوبندی بنز تعویض گردد. در صورت تعویض جلوبندی بنز، قدرت محافظت جلوبندی بنز از بدنه خودرو در برابر فشار جاده و نیز پایدار نمودن کیفیت هندلینگ خودروی بنز در زمان حرکت، افزایش می یابد.

تعمیر بنز

تعمیر بنز با توجه به ویژگی های متفاوت و خاص خودروی بنز، با سایر خودروها متفاوت می باشد. لازم است جهت  تعمیر بنز ، از تعمیرات تخصصی افراد مختصص و تعمیرکاران حرفه ای بهره برد. از خدماتی که جهت تعمیر بنز ارائه می شود، می توان به سرویس های دوره ای بنز، تعمیر گیربکس اتوماتیک، تعمیر جلوبندی خودرو، تعمیرات اساسی بنز اشاره نمود. خودروی بنز از فنآوری های مدرن و منحصر به فردی طراحی و تولید می گردد که موجب می شود تعمیرکاران، از تخصص به روزی برخوردار باشند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز

تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز از فعالیت های تخصصی تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر خودروی بنز است. انواع گیربکس های اتوماتیک خودروی بنز، شامل تیپ ترونیک، استپ ترونیک، سی وی تی، دی سی تی، اس ترونیک، پی دی کی، شیفت ترونیک و ایکس ترونیک می باشد. با توجه به اینکه گیربکس اتوماتیک بنز، نسبت به خودروهای با دنده دستی، دارای حساسیت و مستلزم دقت بالاتری هستند، حضور متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز ، لازم و ضروری می باشد. جدی گرفتن خطاهای گیربکس، تعویض روغن گیربکس، عدم موتورشویی و استفاده از وسایل برقی به دلیل پیچیده بودن سیستم برق بنز، از مواردی است که در پیشگیری از خرابی های گیربکس بنز تأثیرگذار می باشند.

نمایندگی مجاز بنز در تهران

نمایندگی مجاز بنز در تهران ، با حضور تیم مجرب و متخصص در زمینه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش خودروی بنز خدمات تخصصی ارائه می دهد. از جمله فعالیت های متخصصان در نمایندگی مجاز بنز در تهران، می توان به استعلام خسارت، کارشناسی، تعمیرات تخصصی، تأمین خدمات و انجام سرویس های دوره ایی اشاره نمود. علاوه بر ارائه خدمات مشاوره و فروش خودروی بنز، خدمات گارانتی، امداد، استعلام بهای خدمات، استعلام بهای قطعات، استعلام صورتحساب مشتری، گارانتی خودروهای کارکرده، فروش خودروهای کارکرده و ثبت اطلاعات خودروهای کارکرده نیز توسط تیم متخصص ارائه می گردد.

  • ۹۸/۰۹/۰۸
  • kjjhg iuyyt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی